HomeRecenzeMobilní telefonyRecenze Huawei P40 Pro Plus: špičkový vlajkový telefon s problémem s aplikací

Recenze Huawei P40 Pro Plus: špičkový vlajkový telefon s problémem s aplikací

Huawei P40 Pro Plus je hodně podobný Huawei P40 Pro: mají podobnou velikost, mají stejnou obrazovku, uvnitř mají většinou stejné součásti a stejnou kapacitu baterie. Existuje však jeden zásadní rozdíl: zadní kamera P40 Pro Plus je ještě lepší.

Vzhledem k tomu, že už jsme slintali nad fotografiemi pořízenými P40 Pro, měli jsme velká očekávání od modelu Plus a rozhodně to nezklamalo – jedná se o nejlepší smartphone, jaký jsme kdy viděli, a nastavuje nový úroveň kvality pro ostatní zasáhnout.

Jak však budete vědět, pokud jste v posledních několika letech sledovali příběh Huawei, je tu velká výzva: žádné aplikace Google ani služby Google, díky zákazu obchodu, který USA zrušily. To zůstává pro Huawei velký problém, který se podrobněji věnujeme níže.

Bude to stát v oblasti 1 299 GBP, abyste si koupili ve Velké Británii od 25. června, ale (jak byste očekávali), žádné americké uvedení na trh. Je to strašně hodně peněz za telefon bez Google, takže stojí za to váš čas? Přečtěte si zbytek naší recenze Huawei P40 Pro Plus a zjistěte to.

Recenze Huawei P40 Pro Plus: fotoaparát a baterie

(Obrazový kredit: Huawei)

Huawei byla vždy na špičce v oblasti mobilního fotografického hardwaru, i když byl její software občas zasažen a chyběl – pomohl přejít na dvojité objektivy (vzpomínáte na ně?) A sady P40 Pro Plus v pěti kamerách kolem zad. Získáte širokoúhlý objektiv 50MP f / 1,9, teleobjektiv 8P f / 4,4, teleobjektiv 8MP f / 2,4, ultraširoký objektiv 40 MP f / 1,8 a objektiv s 3D hloubkovým čidlem, který nabízí 10x optický zoom pro vaše fotografie. Snímky, které pořizuje, jsou ohromující a jde jen o nejlepší kameru na telefonu, kterou jsme kdy testovali.

Od rychlého zaostření a úhledné rychlosti závěrky až po bohaté barvy a vynikající vyvážení HDR je téměř nemožné pořídit špatnou fotografii pomocí Huawei P40 Pro Plus. Není to rušeno detailními záběry, slabým světlem, rychle se pohybujícími objekty nebo zoomovými záběry – zvládá všechno s jistotou, od vyvážení bílé po expozici, a můžete vidět některé z fotografií, které jsme zachytili níže, hlavně pomocí automatický výchozí režim „point-and-shoot“.

Obrázek 1 ze 16

Od Huawei P40 Pro Plus získáte spoustu kvalitních snímků, a to i za deštivého dne. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 2 ze 16

Ciferník na kostele při 5násobném optickém přiblížení. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 3 z 16

I při 10násobném optickém zoomu zůstanou výsledky působivé. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 4 ze 16

Huawei P40 Pro Plus zvládne vyvážení bílé, expozici a barvy opravdu dobře. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 5 z 16

Detailní záběry a portrétní záběry nepředstavují pro pětivočerní fotoaparát žádný problém. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 6 z 16

Barvy se projevují jako světlé a bohaté – v některých situacích je možná až příliš bohaté. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 7 z 16

Rychlost závěrky a automatické zaostření nemohly být rychlejší. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 8 z 16

Zpracování HDR na kameře dobře zpracovává světlé a tmavé skvrny. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 9 ze 16

S fotoaparátem Huawei P40 Pro Plus máte téměř zaručenou dobrou šanci. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 10 z 16

Přepnutím do režimu širokoúhlého obrazu získáte další scénu. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 11 z 16

Přepněte na 10x optický zoom a stále získáte slušné výsledky. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 12 z 16

Fotografie vyjdou ostré a vyvážené. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 13 z 16

Dokonce i bez zapnutého nočního režimu dokáže Huawei P40 Pro Plus dělat zázraky při slabém osvětlení. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 14 z 16

Zapněte noční režim a vyjdou ještě další podrobnosti. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 15 z 16

Noční režim funguje velmi dobře, i když expozice trvá několik sekund. (Úvěr na obrázku: Budoucí) Obrázek 16 z 16

Noční režim je někdy až příliš dobrý – takže noční čas vypadá jako uprostřed dne. (Obrazový kredit: Budoucnost)

Noční záběry jsou neuvěřitelné – vytvářejí noční vzhled jako den a dokonce předčí noční zrak na telefonech Pixel. Ve skutečnosti jsou téměř příliš dobré, takže slabé světelné show vypadají děsivě nepřirozeně. Možná je noční režim nejlépe uložen pro vnitřní záběry, kde je třeba rozjasnit něco, co je opravdu pochmurné, ale jsme velmi ohromeni tím, co tady Huawei dokázala udělat.

Jsme potěšeni, že nahlásíme, že výdrž baterie je také fantastická – když jsme testovali s hodinovým streamováním videa, telefon klesl jen o pět procent, což je skvělý výsledek, a my jsme jej pravidelně procházeli dvěma dny v jednom nabít. Ať už Huawei dělá s baterií 4 200 mAh fungující cokoli, funguje to a je to osvěžující změna, která má bezpečnostní síť, pokud zapomenete zapnout telefon jednu noc.

Recenze Huawei P40 Pro Plus: design a obrazovka

(Obrazový kredit: Budoucnost)

Společnost Huawei na nás vždy zapůsobila, pokud jde o design a kvalitu svých telefonů, a P40 Pro Plus se neliší. Cítí se solidně, ale ne těžce v ruce, s dokonale posuzovanými liniemi a křivkami a rafinovaným povrchem, který odpovídá jeho prémiové ceně. Nejsme velcí fanoušci ani zadního nárazu kamery nebo zářezu děrovaného otvoru, který schovává fotoaparát s dvojitým objektivem, ale můžeme s nimi žít.

Máte na výběr dvě barvy – bílou a černou – a leštěný, keramický povrch opravdu přispívá k pocitu kvality telefonu, který má také vynikající kvalitu sestavení, kterou jsme od Huawei očekávali. Stačí si vzít P40 Pro Plus a víte, že máte v ruce špičkový smartphone s jemně zakřivenými okraji obrazovky a minimálními rámy. Je to o něco silnější a těžší než mnoho telefonů, které jsou dnes k dispozici, ale to jen přispívá k prvotřídnímu pocitu.

Huawei se opět skvěle osvědčil displejem OLED o velikosti 6,58 palce, 1 200 x 2640 pixelů. Je odvážný a jasný a obnovovací frekvence 90 Hz zajišťuje, že hry, webové stránky a sociální média budou opravdu hladce procházet vašimi očima. Huawei také obsahuje řadu barevných režimů a nastavení teploty, což si ceníme, stejně jako filtr modrého světla pro snížení napětí na vašich očích ve večerních hodinách.

Jak byste očekávali za tuto cenu, telefon přichází s úplnou hydroizolací a prachotěsností IP68 – při ponoření v hloubce 1,5 metru (téměř pět stop) může trvat až 30 minut. Součástí je také bezdrátové nabíjení a zpětné bezdrátové nabíjení (takže můžete nabíjet další menší pomůcky) a snímač otisků prstů na obrazovce. Jedná se o komplexní všestranný balíček a opravdu to vypadá.

Recenze Huawei P40 Pro Plus: další specifikace a funkce

(Obrazový kredit: Budoucnost)

Kromě vynikající obrazovky a vynikající kvality sestavení nabízí Huawei P40 Pro Plus také superrychlý výkon díky vlastnímu špičkovému procesoru Kirin 990 od Huawei. To je spojeno s 5G konektivitou, 8 GB RAM a 512 GB interního úložiště (které můžete rozšířit pomocí paměťové karty) – to jsou vlajkové lodi specifikace někoho v knize. To se také promítá do mimořádně plynulého výkonu a P40 Pro Plus byl snadno schopen zvládnout vše, co jsme za to hodili.

Jak jsme však zmínili v horní části, jedná se o software, který je hlavním problémem s Huawei P40 Pro Plus. Operační systém EMUI vyvinutý společností Huawei na platformě Android je v pořádku, ale neexistuje žádný obchod Google Play, žádné aplikace Google a žádné aplikace, které se spoléhají na služby Google. Líbí se Snapchat, VLC, TikTok a Tidal se dostali do obchodu s aplikacemi Huawei, ale aplikace jako Spotify, Instagram, Strava a Uber nelze získat přímo..

Huawei samozřejmě ví, že je to velký problém. Má nástroj klonování telefonu, který je relativně úspěšný při kopírování aplikací z vašeho starého telefonu a do vašeho P40 Pro Plus – funguje to například pro aplikace Spotify, Netflix a Dropbox, ale pak jste zaseknutí, když je přichází se získáváním aktualizací a starý telefon si nemůžete nechat jen pro případ, že byste někdy chtěli novou aplikaci nebo hru.

Existuje mnoho mezer v aplikaci – ale AutoTrader je tu, takže můžete nakupovat pro automobily.

(Obrazový kredit: Budoucnost)

Aplikace lze také stahovat z webu, který je v podstatě získává z neoficiálních zdrojů. Tyto zdroje jsou obvykle dostatečně bezpečné (sideloading trvá roky na zařízeních, jako jsou tablety Amazon), ale jakmile se vydáte mimo obchod Google Play, existuje větší riziko pro bezpečnost a bezpečnost. Každá aplikace, která se spoléhá na služby Google – například řekněme Uber -, bude nadále odmítat fungovat.

S těmito zástupnými řešeními a hacky (viz také naše recenze Huawei P40 Pro) můžete získat něco, co se blíží normálnosti na frontě aplikace, ale jsou to právě oni – zástupná řešení a hacky. Aktualizace jsou stále problémem, některé aplikace prostě nebudou fungovat vůbec, a přestože se prostřednictvím prohlížeče můžete dostat k několika aplikacím Google, není to ideální (například pomocí Asistenta Google nelze ovládat svůj chytrý dům).

Rychlé opravy, jako je instalace telefonního klonu a instalace APK, jsou bolestí pro ty nejnáročnější technologie, natož pro kohokoli jiného. Můžeme jen doufat, že alternativní obchod s aplikacemi dokáže s postupem času přilákat větší jména – Huawei se na tom zavázala tvrdě pracovat, takže uvidíme, co se stane.

Recenze Huawei P40 Pro Plus: cena a verdikt

(Obrazový kredit: Huawei)

Při počáteční ceně 1 299 GBP nejde o levný telefon – můžete si vyzvednout dostatečně slušné telefony za čtvrtinu této ceny a ušetřit na pár svátcích (v závislosti na tom, kam chcete jet a kolik lidí) jsou ve vaší rodině). Huawei P40 Pro Plus však v mnoha ohledech ospravedlňuje vysokou cenu.

Design, kvalita obrazovky a kvalita sestavení jsou vynikající a od chvíle, kdy dostanete P40 Pro Plus z krabice, o které víte, že jste na léčbu. Má veškerý potřebný výkon a výkon, plus spoustu klíčových doplňků, jako je rozšiřitelné úložiště a bezdrátové nabíjení, a je těžké vymyslet mnoho způsobů, jak by se Huawei mohla na tomto telefonu (kromě softwaru) zlepšit, když přijde čas pro P50.

Měli bychom se znovu zmínit o kameře, který je schopen přinést ohromující výsledky – od širokoúhlého režimu po 10x optický zoom, je to jen o nejlepší smartphonu, se kterým jsme se setkali, a noční režim musí být viděn jako věřili (i když v některých situacích téměř zacházejí příliš daleko). Zatímco špičkové telefony Galaxy, iPhone a Pixel jsou blízko Huawei P40 Pro Plus, domníváme se, že to vytvořilo nový panel pro mobilní fotografii.

Jediným problémem – a je to hlavní – je nedostatek aplikací a služeb Google. Huawei je asi špatně slyšet, ale když váš smartphone nemůže spouštět aplikace, na které se každý den spoléháte, pak to vážně ovlivní, jak užitečná může být. Pokud se vám podaří s vlastními aplikacemi Huawei a řídkými výběry v jejím obchodě s aplikacemi, a pokud si to můžete dovolit, nemůžete dělat mnohem lépe než Huawei P40 Pro Plus.

<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>