HomeRecenzeMobilní telefonyRecenze Sony Xperia 1 II: elegantní kamera a vynikající displej vedou na...

Recenze Sony Xperia 1 II: elegantní kamera a vynikající displej vedou na cestě

Sony Xperia 1 II (známá jako Sony Xperia 1 známka 2) ukazuje, že se Sony nebojí pokračovat ve své nejasné strategii pojmenování mobilních telefonů z posledních několika let – to je technicky nástupce loňské Sony Xperia 1 a pokračuje se spoustou stejná témata.

Tato témata zahrnují silné představení, pokud jde o displej a fotoaparát, jak byste očekávali od společnosti, která vyrábí také televizory a digitální zrcadlovky. Když už mluvíme o DSLR, fotoaparát tohoto telefonu přichází s celou řadou ručních nastavení, se kterými si můžete hrát.

• Lámání! Apple potvrzuje VŠECHNY nové funkce iOS 14

Sony Xperia 1 II je v mnoha ohledech triumfem a zaslouží si najít davu dychtivých kupujících – to však platí o několika stěžejních telefonech Sony v minulosti, a je to škoda, že tento slib nemusel být nutně přeložen do zdravých prodejních údajů.

Jako obvykle u našich telefonních hodnocení, testovali jsme Sony Xperia 1 II ve všech kategoriích, na kterých záleží, od výkonu fotoaparátu po lesklý software. Čtěte dále a zjistěte, zda se jedná o jedno z telefonů, na které byste měli přemýšlet o utrácení peněz v roce 2020.

Recenze Sony Xperia 1 II: design a obrazovka

(Obrazový kredit: Budoucnost)

Jak byste očekávali od společnosti, která vyrábí velmi pěkné televizní přijímače, 6,5-palcový OLED displej s rozlišením 1644 x 3840 pixelů, který tu máme, je radost použít. Opravdu nemůžeme doporučit sledování filmů a televizních pořadů v telefonu, ale pokud budete absolutně trvat na tom, Sony Xperia 1 II je jednou z nejlepších možností, jak to udělat. Podrobnosti vypadají ostré jako břitva, barvy vypadají dokonale vyváženě a určitě nebudete zklamáni při sledování videí nebo ve skutečnosti cokoli jiného.

Je zde poměr stran 21: 9, o kterém se dá mluvit, přenesený z Sony Xperia 1. Zatímco je v tomto poměru stran zaznamenáno mnoho filmů, mnoho televizních pořadů a klipů na YouTube není, takže černé rámečky jsou na obou stranách, když sledování v režimu na šířku. Nejedná se o masivní problém, ale mluvíme-li osobně, najdeme v telefonu poměr stran 21: 9 trochu odkládací – cítí se buď trochu příliš široký nebo mírně vysoký.

Váš počet najetých kilometrů se může samozřejmě lišit a alespoň vám to umožní provozovat dvě aplikace vedle sebe (nebo nad sebou) – Sony k tomu dokonce obsahuje speciální aplikaci. Je to pěkná malá funkce, kterou máme, ale nemůžeme si ji opravdu dobře představit, a raději bychom se drželi obvyklejšího poměru stran obrazovky. Přestože se můžete na obrazovku v režimu portrétu (webové stránky, konverzace zpráv) dostat hodně na obrazovku (webové stránky, konverzace zpráv), vše se stále cítí dost úzké.

Pokud jde o zbytek návrhu, společnost Sony se drží svého známého přístupu: jedná se o skleněnou desku telefonu podobnou podnikání, která je do značné míry tvarována pro stolní nebo studovnu. Černobílé jsou vaše barevné možnosti, je zde konektor pro sluchátka a je zde také snímač otisků prstů zabudovaný do tlačítka napájení na boku. Stejně jako u Sony Xperias před ním je to hezký, stylový telefon, ale je to úhlovější a vážnější než řada konkurence.

Recenze Sony Xperia 1 II: fotoaparát a baterie

(Obrazový kredit: Budoucnost)

Telefony Sony obvykle vynikají v oddělení fotoaparátů – Sony nakonec prodává senzory ostatním odvětvím průmyslu – a Sony Xperia 1 II se neliší a nabízí čtyřjádrový 12MP + 12MP + 12MP + 0,3 MP. Zde je v nabídce ostré zaostření, rychlá rychlost závěrky a vynikající reprodukce barev a my jsme měli spoustu legrace cestovat po kole a pořizovat snímky pomocí sluchátka. Dokonce má vyhrazené tlačítko fyzického fotoaparátu na okraji, když fotografujete fotografie a videa v režimu na šířku.

Telefon je také dodáván s aplikacemi Photo Pro a Cinema Pro, které vám nabízejí spoustu ručních ovládacích prvků pro vaše obrázky a videa – to dokonce poráží telefony Huawei, pokud jde o to, co je možné, od snímkových frekvencí po citlivost ISO až po vyvážení bílé. Pokud opravdu chcete kopat hluboko, pokud jde o rámování a skládání snímků, pak se vám Sony Xperia 1 II dokonale hodí; Jediným problémem je, že pokud s fotografováním myslíš vážně, pravděpodobně s tebou pravděpodobně uzavřeš DSLR.

Obrázek 1 z 12

Byli jsme ohromeni rychlostí a ostrostí kamery. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 2 z 12

Ultraširoký objektiv funguje dobře a může se do rámečku hodit. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 3 z 12

Sony Xperia 1 II dobře zpracovává světlé a tmavé oblasti. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 4 z 12

Získáte 3x optický zoom k použití – a výsledky jsou působivé. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 5 z 12

Můžete také získat několik fantastických detailních záběrů. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 6 z 12

Pokud chcete pouze zaměřit a střílet, stále můžete dosáhnout několika působivých výsledků. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 7 z 12

Podrobnosti jsou dobře zachovány a barvy jsou přesně sladěny. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 8 z 12

Fotoaparát Sony Xperia 1 II je bezpochyby jedním z nejlepších, které jsme kdy viděli, ne-li úplně na vrcholu hromady. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 9 z 12

Snímky při slabém osvětlení mohou být také poutavé, i když ne vždy. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 10 z 12

Některé detaily se mohou ztratit při slabém osvětlení bez jakéhokoli zpracování telefonů, jako je Pixel. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 11 z 12

Sony Xperia 1 II má i při svých nedostatcích lepší výsledky než při nočních záběrech. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 12 z 12

Režim Pro vám nabízí obrovský výběr pokročilých nástrojů, které můžete použít. (Obrazový kredit: Budoucnost)

Ať už se ponoříte do nastavení Pro nebo se držíte s point-and-shoot, telefon vytvoří několik vynikajících obrázků, na které jsme byli opravdu ohromeni. Ultraširoký objektiv a 3x optický zoom opravdu pomáhají z hlediska flexibility a telefon také udělá dojem svým natáčením v nočním režimu: zatímco se nemůže shodovat s takovým druhem softwarového zpracování, jaké jsme viděli od společností Google, Huawei a Apple na při nízkých světelných záběrech, stále můžete získat velmi pěkné obrázky, aniž by bylo k dispozici mnoho světla.

Pokud jde o výdrž baterie, byli jsme zde ohromeni. I s jasnou obrazovkou s vysokým rozlišením shodila hodinová doba streamování videa výdrž baterie ze 100 procent na 92 ​​procent, takže se z telefonu díváte na přibližně 12 hodin Netflixu. Při každodenním používání, aniž by byl telefon příliš složitý, jsme pravidelně viděli alespoň čtvrtinu kapacity baterie 4 000 mAh na konci dne alespoň na konci dne.

Recenze Sony Xperia 1 II: další specifikace a funkce

(Obrazový kredit: Sony)

Xperia 1 II má pod kapotou procesor Snapdragon 865 a 8 GB RAM a 256 GB interního úložiště, které můžete v případě potřeby rozšířit pomocí paměťové karty (pravděpodobně nebudete). To jsou některé z nejlepších specifik, které letos najdete na telefonu s Androidem, takže na další roky budete mít dostatek energie.

Během našeho času jsme si s telefonem vůbec všimli žádného zpoždění nebo zpomalení – je to opravdu elegantní umělec, aplikace se otevírají okamžitě a hry běží rychle a hladce. Pokud jde o připojení, dostanete 5G na palubě s Sony Xperia 1 II ve Velké Británii, ale mějte na paměti, že verze prodávaná v USA je pouze 4G LTE.

Zde je na palubě nejnovější software pro Android 10 a jako obvykle – naštěstí – s ním Sony sotva pokazila. Sluchátka Sony jsou i nadále jednou z nejlepších možností, pokud chcete verzi systému Android, která má co nejmenší naději, a rozhodně dáváme přednost tomu, aby se tento operační systém převzal před některými verzemi čínských výrobců, jako jsou Huawei a Xiaomi.

Zahrnuto je bezdrátové nabíjení, což nás těší, a telefon se také může pochlubit odolností proti vodě a prachu IP68 – měl by přežít úplné ponoření pod 1,5 metru (téměř 5 stop) vody po dobu až 30 minut, aniž by utrpěl dlouhodobé poškození. . Zahrnutí konektoru pro sluchátka a slotu pro paměťové karty potěší také mnoho lidí, protože již nejsou dávány na smartphony.

Recenze Sony Xperia 1 II: cena a verdikt

(Obrazový kredit: Sony)

Sony Xperia 1 II se příliš neliší od toho, co se před ní stalo v dlouhé řadě vlajkových lodí Sony: je to vkusně sestavené a dobře postavené, s vynikající kamerou a obrazovkou a velmi dobrou výdrží baterie. To zahrnuje klíčové funkce, o které se většina lidí zajímá, pokud jde o telefony, a telefon se může pochlubit také špičkovými specifikacemi a bezbarvou verzí Androidu..

Tak proč by tento telefon nemohl prodat obrovské množství jednotek? Design Sony Xperia zůstává velmi business-like – je to hezké, ale je to docela nudné a chladné, a více boxy, než spousta telefonů, proti kterým to jde. Mezitím se tento poměr stran 21: 9 k nám prostě cítí nepřirozeně vysoký, i když je to spíše subjektivní volání.

Pak je tu cena – podívejte se na widgety na této stránce pro nejnovější nabídky a nabídky Sony Xperia 1 II, ale pravděpodobně budete muset utratit o něco více než 1 000 GBP za tento smartphone. V éře OnePlus 8 a LG Velvet je to dost peněz. Apple a Samsung se drží na špičkové úrovni a mají k tomu věrnou zákaznickou podporu – zda tato vlajková loď Sony může přilákat mnoho odběratelů za tuto cenu, je třeba vidět.

Jsme velmi ohromeni Sony Xperia 1 II, protože jsme byli s téměř každým telefonem Sony, který jsme testovali v minulosti, a my bychom byli více než rádi, kdybychom ho nosili dokola jako náš každodenní telefon . Skóre velmi dobře ve všech kategoriích, na kterých záleží, ale existují pouze jeden nebo dva faktory a námitky, které mu znemožňují být jistým střelcem, pětihvězdičkovým vítězem.

<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>