HomeRecenzeMobilní telefonyRecenze LG Velvet: LG jde novým směrem

Recenze LG Velvet: LG jde novým směrem

LG Velvet je nová vlajková loď společnosti LG, která není docela aterá, která sledovala relativně tiché období pro výrobce, pokud jde o telefony: nyní se zdá, že opustila uspořádané schéma číslování svých telefonů, naposledy viděné v LG G8 ThinQ od roku 2019.

Telefon uvádí, co LG nazývá „minimalistický designový jazyk“, s „vizuálním tvarovým faktorem, který se liší od trendu v oboru“ a zahrnuje „kývnutí na přirozený svět“. Je spravedlivé říci, že se jedná o odklon od předchozích telefonů LG a my myslíme k lepšímu.

• Konečný průvodce AndroidHow k nejlepším levným telefonům
  • Nejlepší 5G telefony na trhu právě teď

Jak jsme již zmínili, LG Velvet není nabitý špičkovými specifikacemi a zdá se, že je spokojený s pokusem o vyprodání prodejů na trhu střední třídy. Procesor Snapdragon 765G je například o krok pod špičkovým procesorem Snapdragon 865, například.

Jedná se o přístup, který by mohl pro LG fungovat, což mu umožní vyhnout se konkurenci s prémiovými telefony iPhone a Galaxy a místo toho oslovit lidi, kteří hledají něco cenově dostupnějšího. To jsou naše myšlenky po několika dnech testování v telefonu.

Recenze LG Velvet: design a obrazovka

(Obrazový kredit: Budoucnost)

Jak jsme již zmínili, společnost LG udělala z veletu sametu nový designový jazyk a telefon je pěkně vypadající zařízení. Se zakřivenými hranami a rohy, tloušťkou pouhých 7,9 mm (0,31 palce) a výběrem přitažlivých barev se v estetickém oddělení velmi podobá jako telefon špičkové úrovně. Naše konkrétní jednotka přišla v lesklé barvě „Aurora“, ale jsou k dispozici i konvenční odstíny, v závislosti na tom, kde na světě jste.

6,8 palcový, 1080 x 2460 pixelů, 60 Hz, OLED dotykový displej je potěšením podívat se na a používat, a je přerušen pouze malou slznou drážkou (můžete rozšířit horní rámeček v nastavení softwaru, abyste to úplně skryli, pokud chceš). Jak byste očekávali od výrobce, který vyrábí tolik televizorů, společnost LG zde opět vynikla z hlediska zobrazení, s jasnými bílými a tmavými černými.

Přenos a nabíjení dat zajišťuje jediný port USB-C, zatímco na spodní straně sluchátka je jeden reproduktor a jeden nahoře a další bonus jacku pro sluchátka. Společnost LG zde také zahrnovala vyhrazené tlačítko Google Assistant, které jsme vždy rádi viděli – fyzické tlačítko se vždy cítí pohodlněji, než když je třeba posunout z rohů obrazovky nahoru, a přejeme si, aby se tento přístup řídilo více telefonů se systémem Android.

Stejně jako u LG V60 a LG G8 ThinQ existuje možnost příslušenství s duální obrazovkou, které je v podstatě případ s druhou obrazovkou. Dodává hromadně, ale může to být užitečné – v podstatě vám umožní spouštět dvě aplikace vedle sebe a to je o tom. Můžeme si vzpomenout na několik případů, kdy bychom to mohli chtít udělat, ale většinu času si myslíme, že si jen chcete nechat LG Velvet, jak je dodáván v krabici (nebo v běžnějším případě). Možnost Duální obrazovka je možná nejužitečnější pro hráče, protože když používáte sluchátko v režimu na šířku, můžete mít na spodní obrazovce malou ovládací podložku..

Recenze LG Velvet: fotoaparát a baterie

(Obrazový kredit: Budoucnost)

LG Velvet přichází se zadní kamerou s trojitým objektivem 48MP + 8MP + 5MP – je to jedna z oblastí, kde můžete říci, že se trochu snížilo náklady, ale ve většině scénářů je naprosto v pořádku. Neexistuje bohužel žádný optický zoom, bohužel tu máte, ale získáte alespoň ultraširoký objektiv, který vám umožní lépe zapadnout do rámečku (ať už se pokoušíte pořídit skupinovou fotografii selfie nebo zachytit krajinu).

Většina obrázků, které jsme pořídili, vypadala opravdu pěkně, s ostrými hranami a jasnými barvami (slunečné počasí rozhodně pomohlo). Vestavěné zpracování HDR odvádí skvělou práci při vyvažování světlých a tmavých oblastí fotografií a rychlost závěrky byla příjemně rychlá – ať už jsme se snažili zachytit scénický snímek nebo se blíže podívat na něco velmi blízkého telefonu.

Obrázek 1 z 10

Trojitá objektivová zadní kamera na LG Velvet může pořídit několik velmi dobrých snímků. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 2 z 10

Telefon obsahuje ultraširoký objektiv, který se vejde více do rámu. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 3 z 10

Kontrast mezi světlem a tmou je s HDR zabudován dobře. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 4 z 10

Neexistuje žádný optický zoom, ale digitální zoom není až tak špatný. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 5 z 10

Rychlost závěrky je vysoká a většina detailů je zachycena v dobrém světle. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 6 z 10

Close-up a kontrasty mezi světlem a tmou nejsou pro LG Velvet žádný problém. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 7 z 10

Z větší části se vaše fotky vracejí dobře. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 8 z 10

Nízké osvětlení může způsobit problém, ale LG Velvet to obvykle zvládne poměrně dobře. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 9 z 10

Palubní noční režim neznamená velký rozdíl. (Obrazový kredit: Budoucí) Obrázek 10 z 10

Nejedná se o standard nejlepších telefonů s fotoaparátem, ale LG Velvet dokáže zvládnout tmavé scény. (Obrazový kredit: Budoucnost)

Záběry za slabého světla dokážou zakopnout o spoustu telefonních kamer, ale LG Velvet vůbec nedělá špatně. I když je k dispozici méně světla, je ve snímku zachyceno mnoho detailů a určitě můžete zjistit, co se děje. I když to nedokáže srovnávat s nejlepšími telefony na trhu, pokud jde o fotografování ve tmě, LG Velvet by vás neměl nechat příliš mnohokrát – i když se zdá, že vyhrazený noční režim na fotoaparátu není to vše se liší od hlavního fotografického režimu.

Pokud jde o výdrž baterie, společnost LG si nárokuje „celodenní“ výdrž z baterie 4 300 mAh, což je velmi neurčité a správné. Na konci každého dne jsme měli v nádrži alespoň čtvrtinu – asi o pár hodin pro kurz s telefony, které testujeme, vzhledem k tomu, že všechny mají zbrusu nové baterie, které se nezačaly degradovat. Máme podezření, že velký OLED displej může sát dost baterie, ale nebylo to něco, s čím jsme si všimli skutečného problému, a naše obvyklá hodina testu streamování videa srazila procenta dolů ze 100 na 89 (takže můžete očekávat devět hodin Netflix mezi poplatky).

Recenze LG Velvet: další specifikace a funkce

(Obrazový kredit: Budoucnost)

Již jsme zmínili velmi slušný procesor Snapdragon 765G, který umožňuje na LG Velvet 5G, a který je spárován s 8 GB RAM a 128 GB interního úložiště, které můžete rozšířit pomocí paměťové karty, pokud chcete. Nejedná se o špičkové specifikace, ale jsou stále velmi dobré a LG Velvet se s nimi všude dovede vyrovnat, kdekoli to potřebujete..

Nevšimli jsme si žádné zpomalení nebo zpoždění v naší době s LG Velvet, ať už se používá jako normální, nebo v případě duální obrazovky (malé postranní tlačítko umožňuje ping aplikace z jedné obrazovky na druhou). Android 10 je na palubě, s několika vylepšeními LG, takže máte téměř aktuální informace, pokud jde o software (Android 11 by měl být vytlačen na telefony Pixel koncem tohoto roku).

Jsme rádi, že telefon má krytí IP68 pro ochranu před prachem a vodou a rychlé nabíjení 25 W vám také přináší další výhodu bezdrátového nabíjení, pokud jej potřebujete. V displeji je zabudován snímač otisku prstu, který se skutečně dostane do telefonu, a podle našich zkušeností to funguje dobře – technologie je nyní na úrovni, kdy je stejně dobrá jako fyzické tlačítko.

Specifikace a funkce, které získáte od společnosti LG Velvet, jej v této kategorii středního rozsahu ponechávají velmi pevně a očekávali byste, že to uvidíte v ceně. I když to nebude nastavovat žádné srovnávací záznamy, můžete alespoň očekávat, že se bude prolétat většinou každodenních telefonních úkolů, rychlostí a úhledností, která je nějakým způsobem nad tím, co dostanete od sluchátek na konci rozpočtu..

Recenze LG Velvet: cena a verdikt

(Obrazový kredit: LG)

LG nebude zamířit tak vysoko s LG Velvet (přinejmenším pokud jde o specifikace), LG doufá, že osloví širší skupinu uživatelů, kteří chtějí utratit méně za svůj telefon a přitom získat sluchátko, které je velmi schopné. LG Velvet tuto krabici určitě zatrhne a dokáže vypadat a cítit se jako špičkový telefon, i když se interní zařízení zcela neshodují. Jako bonus získáte také 5G.

Jedná se o telefon se silným estetickým vzhledem, slušnou kamerou a spoustou doplňků (včetně příslušenství Dual Screen) a od smartphonu si nemůžete přát víc. I když životnost fotoaparátu a baterie nevyčnívají zvlášť, nejsou ani zdaleka hrozné. Možná nejhorším aspektem LG Velvet je prostředí Android, které je přizpůsobeno více než většina ostatních – ale na to si zvyknete.

Hodně bude záviset na ceně LG Velvet, a bohužel zatím nemáme cenu ani datum prodeje ve Velké Británii. Její evropská maloobchodní cena je 650 EUR – to funguje rychlostí asi 585 GBP s rychlou konverzí měny, ale u daní z obratu a všech ostatních se tyto rychlé konverze téměř nikdy nepoužijí. Pokud společnost LG dokáže dostat samet za dostatečně nízkou cenu, pak by sluchátko mohlo najít spoustu fanoušků velmi rychle, pokud by mohli být v pokušení z jakéhokoli telefonního seriálu, který již používají..

Nezapomeňme, že vydání iPhone SE do roku 2020 přichází s počáteční cenou 419 GBP a nabízí téměř stejně jako LG Velvet (i když s mnohem menší obrazovkou), zatímco společnosti Motorola a Nokia mají rádi některé velmi dobré, cenově dostupné chytré telefony Android. Budeme muset počkat a uvidíme, jestli má LG Velvet dost na to, abychom byli schopni vyniknout z davu.

<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>